آبان 30, 1402

انتخاب کاغذدیواری مناسب دفتر کار

انتخاب کاغذدیواری مناسب دفترکار

انتخاب کاغذدیواری مناسب دفتر کار

تا حالا پیش آمده که از فضای دفتر کار خود خسته شوید و تصمیم به ایجاد تغییراتی در محیط از جمله کاغذدیواری یا کفپوش و یا دیگر المان های موجود بگیرید؟ اولین و ساده ترین قسمت این تغییر، انتخاب کاغذدیواری مناسب دفتر کار است. در کنار کم هزینه بودن، نصب سریع و آسان آن باعث میشود که شما مجبور نشوید مدتی دفتر کار خود را تعطیل کنید. و نکته دیگر اینکه این تغییر کاملا مشهود است.

 

 

کاغذدیواری با رنگ تیره

باید و نبایدهای انتخاب کاغذدیواری اداری

نوع کاغذدیواری مناسب دفتر کار با کاغذدیواری که در منزل به کار برده می شود کاملا متفاوت است. و به این نکته توجه کنید که هدف از این انتخاب خود شما هستید یا ارباب رجوع و این کاملا به شما بستگی دارد.

برای دفتر کار بهتر است کاغذدیواری های سه بعدی یا طرح های هندسی انتخاب کنید. انتخاب این نوع کاغذها باعث احساس دلزدگی و خستگی نخواهند شد، علاوه بر این فضا با انتخاب طرح های سه بعدی بزرگتر بنظر خواهد آمد.

 

رنگهای مناسب کاغذدبواری اداری

معمولا کاغذدیواری مناسب دفتر کار از رنگ های تیره انتخاب می شود. ولی برای محیط هایی مثل سالن های زیبایی یا دفاتری که بیشتر خانم ها رفت و آمد دارند از رنگهای متفاوتی از کاغذدیواری استفاده کنید.

رنگ های شاد بسیار مهیج و مناسب برای باشگاه های ورزشی هستند. فقط در نظر بگیرید قابل شستشو باشند و در برابر نور و گرما مقاوم و رنگ ثابت داشته باشند.

استفاده از رنگ های طوسی، آبی و خاکستری و این دسته رنگ ها از خانواده رنگ های بی روح به حساب می آیند، که حس افسردگی را به همراه دارد و در صورت استفاده از این رنگ ها از وسایلی با تناژ رنگی گرم استفاده کنید تا جذابیت فضا را بیشتر کند و از سرد بودن محیط بکاهد.

بر این امر واقف باشید که رنگ ها در شناخت افراد تاثیر دارند پس با انتخاب طرح و رنگ صحیح که مناسب با محیط باشد به تغییر صحیح دکوراسیون کمک کنید.

 

چه دیوارپوشی مناسب محیط کاری است؟

معمولا ادارات و شرکت ها برای رفاه تمام پرسنل محیطی را فراهم  می کنند تا در آنجا حس زیبایی و آسودگی ایجاد شود. البته این تغییر بسته به موقعیت کاری دارد برای مثال اگر در دفترکاری شما مشتری رفت و آمد دارد دیوار پوش را طوری انتخاب کنید که جلوه زیادی داشته باشد و نظرها را به خود جلب کند و یا اگر دفتر کار شما هنری است از کاغذ دیواری طرح سنتی هم می توانید استفاده کنید تا فضای هنری شما به چشم بیاید و حس خوبی در بازدید کنندگان ایجاد کند.

تضاد و تطابق را در رنگ ها رعایت کنید تا جذابتر بنظر برسد پس با یک انتخاب درست در محل کار، خود را متمایز از مابقی شرکت ها کنید چون در عصر حاضر کاغذ دیواری از محبوبیت خاصی برخوردار است.

 

چند نکته درانتخاب کاغذ برای مکان های اداری:

– نور: اگر نور کافی در محل خود ندارید از نور طبیعی کمک بگیرید و در کنار آن از کاغذدیواری با تم روشن استفاده کنید.

– رنگ: تناژ رنگ از المان های مهم در این مورد است. رنگ های خیلی روشن مثل لیمویی، استخوانی، سفید و بژ انتخاب مناسبی برای اتاق کار است و در صورت استفاد از کاغذ تیره سعی کنید روی مابقی دیوارها رنگ روشن بکار برید.

نوع و کیفیت کاغذدیواری: جنس و کیفیت کاغذی که در فضای اداری بکار می رود کاملا متفاوت با کاغذدیواری منزل است پس به این نکته توجه کامل داشته باشید.

اگر کاغذدیواری با طرح ساده انتخاب شماست ترجیحا روی دیوار تابلوهایی که با فضای شما هماهنگ است نصب کنید. تا هماهنگی و هارمونی جذابی را در محل ایجاد کند.

از دلایل ویژه انتخاب کاغذدیواری در ادارات نصب سریع و ساده آن است که باید با تمام موارد موجود در فضای شرکت هماهنگی داشته باشد و در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده فضای شما کاملا خسته کننده می شود.

 

تاثیر نور در انتخاب کاغذدیواری

اتاق مدیریت:

یکی از مهم ترین اتاق های یک شرکت یا سازمان اتاق مدیریت است که در چیدمان و انتخاب کاغذدیواری باید دقت عمل و نظر داشت که این امر به درستی انجام شود پس  به سبک چیدمان دقت کتید تا بتوانید کاغذ مناسب با فضا را انتخاب کنید.

استفاده از طرح های مدرن و بکارگیری رنگ های سفید و سیاه شما را در این امر کمک می کند.

مبلمانی که برای این اتاق در نظر می گیرید باید فوق العاده راحت باشد که پس از ساعتها نشستن بر روی آن ایجاد خستگی نکند.

 

اتاق مدیریت

 

جهت دریافت راهنمایی در خرید با کارشناسان فابیو فارلی به صورت آنلاین و یا با خطوط دفتر مرکزی در تماس باشید.
02188288800

 

اینستاگرام ما: https://www.instagram.com/fabio.fareli/

 

نویسنده:
مریم محمودی